Etiket arşivi: 3ds max

Multi/Sub-Object material / çoklu/alt obje materyali

, , ile etiketlendi

Bu yazıda kullanım alanınıza göre oldukça işlevsel bir materyal türünden bahsedeceğim. multi/sub-object materyali aşağıda da gördüğünüz gibi tek bir materyal slotu içinde varsayılan olarak 10 tane farklı materyal içerir ve bu sayıyı artırmanızı da sağlayan add butonu vardır. Bu materyali … Okumaya devam et

3D, 3ds Max kategorisine gönderildi | Yorum bırakın

3ds Max Blend Material

, , ile etiketlendi

3ds Max içinde bulunan default materyallerden blend material‘ı inceleyelim. Blend material çalışma mantığı olarak birden fazla materyali birbiriyle kombine eder ve kullanılacağı alan çok fazladır.

3D, 3ds Max kategorisine gönderildi | Yorum bırakın

Lattice

, ile etiketlendi

Bugün 3dsmax’de modifier listemizde bulunan Lattice komutunu ve işlevini göstereceğim. Lattice kelimesi sözlük anlamı olarak Türkçe’de karşılığı kafes, bir şeyle örmek gibi anlamlara gelir. Öncelikle Lattice uygulayacağımız objemizde önemli olan noktalar segment sayısı ve şeklidir. Örnek verecek olursak aşağıdaki renderdaki gibi bir … Okumaya devam et

3D, 3ds Max kategorisine gönderildi | Yorum bırakın

Hair and Fur (WSM)

, ile etiketlendi

3ds max içinde  modify bölümünde Hair and Fur (Saç ve Kürk) modifier’ı tanıyalım. Öncelikle sahnemize (herhangi bir obje olabilir) bir obje çiziyoruz. ben Chamferbox seçtim. Hair and Fur uygulayacağımız yerleri seçip detach yapıyoruz.

3D, 3ds Max kategorisine gönderildi | Yorum bırakın

Vray Sun Ayarları

, , ile etiketlendi

Vray bilindiği gibi oldukça pratik bir render motorudur. Bir çok 3 boyutlu program için uygun versiyonu olan Vray’de  Sun (Güneş) ayarlarını 3ds Max 2009 üzerinde göstereceğim.

3D, Vray kategorisine gönderildi | 8 yorum